АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Піраміди фараонів Хеопса, Хефрена і Мікеріна у Гізі

Читайте также:
  1. Як на практиці виглядає процес будівництва піраміди?

Методичні поради

Студентам філософського факультету

Спеціальностей «культурологія» і «філософія»

(денної і заочної форми освіти)

Для самоконтролю і перевірки знань

З курсу «Історія образотворчого мистецтва»

(Перелік видатних творів образотворчого мистецтва).

Для того, щоб орієнтуватися у курсі «Історія образотворчого мистецтва» студентові потрібно мати достатню художню ерудицію, яка полягає не тільки в тому, щоб розбиратися в теоретичних поняттях та концептах даної дисципліни, проте й у обізнаності в конкретиці мистецьких реалій, передусім, творів та їхніх авторів, з чого безпосередньо складається художній континуум світового образотворення.

Потенційно студент має знати, що собою уявляють усі відомі і видатні твори історії світового мистецтва, які зазначені у наведеному нижче переліку. Для більш глибокого ознайомлення з творами за семестр студент має скласти свій перелік творів (з 20 позицій), користуючись запропонованим списком.

У власному переліку обов’язково мають бути указані назва твору, його автор, датування і вказівки щодо національної традиції чи школи. Студент має орієнтуватися до якого художньо-стилістичного напряму, течії або стилю відносяться ці твори. Це також може бути позначено у власному списку (студент має бути готовим дати відповідь на це запитання). Також бажано дати коротку характеристику твору, з якої стає ясним, яке його місце в контексті розвитку мистецтва і чому він викликає інтерес до себе і сьогодні (бо студент вибирає цей твір на власний вибір).

 

 


ВИДАТНІ ТВОРИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

До тем 1-3.

1. Зображення бика. Печера Ляско.

2. Зображення бізона. Печера Альтаміра.

3. Зображення оленів. Рельєф з Лорте.

4. Жіноча статуетка з Віллендорфу.

5. Розпис печери Тассілі.

6. “Венери” Трипілля.

Піраміди фараонів Хеопса, Хефрена і Мікеріна у Гізі.

8. Сфінкс фараона Хефрена в Гізі.

9. Сфінкс Аменемхета ІІІ.

10. Луксор. Колонада храму Амона.

11. Карнак. Колонада гіпостильної зали храму Амона.

12. Зодчий Хесира. Рельєф.

13. Цариця Кавіт за туалетом. Рельєф гробниці Кавіт.

14. Доїння корови. Рельєф гробниці Кавіт.

15. Статуетки жерця Аменхотепа і його дружини Ранаї.

16. Тутмес. Голова цариці Нефертіті.

17. Жінки-музики. Фрагмент розпису гробниці Нахт у Фівах.

18. Саркофаг Тутанхамона.

19. Колоси Рамзеса ІІ в Абу-Сімбелі.

20. Плакальники. Рельєф з Мемфісу.

21. Маска з Мікен.

22. Брама з левами у Мікенах.

23. Цар-жрець. Фреска з палацу у Кносі.

24. Антилопи. Фреска з острову Фера.

25. Посудина в образі голови бика з палацу у Кносі.

26. Амфора з Мікен. Стиль Камарес.

27. Жіноча голова з Мікен.

28. Курос.

29. Кора.

30. Діпілонська амфора.

31. Ексекій. Амфора з зображенням Аякса та Ахілла, які грають у кості.

32. Акрополь в Афінах. Реконструкція.

33. Іктін і Калікрат. Парфенон.

34. Ерехтейон. Портик кор.

35. Фідій та учні. Мойри. Скульптура східного фронтону Парфенону.

36. Фідій та учні. Посейдон, Аполлон і Артеміда. Рельєф Парфенону.

37. Ніка, що розв’язує сандалію. Рельєф балюстради храму Ніки Аптерос в Афінах.

38. Червоно-фігурний кратер.

39. Голова Аполлона.

40. Поліклет. Доріфор.

41. Пракситель. Гермес.

42. Скопас. Менада.

43. Лісіп. Голова Олександра Македонського.

44. Камея Гонзага.

45. Агесандр. Афродіта Мілосська.

46. Ніка Самофракійська.

47. Боротьба Зевса з гігантами. Фрагмент фризу Пергамського вівтарю.

48. Голова гіганта. Фрагмент фризу Пергамського вівтарю.

49. Еринія. Фрагмент фризу Пергамського вівтарю.

50. Портрет Вітелія.

51. Портрет невідомого римлянина.

52. Портрет Філіпа Аравітянина.

53. Портрет сирійки.

54. Пантеон.

55. Колізей.

56. Портрет імператора Костянтина.


1 | 2 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)