АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Практичне заняття № 5. Творча спадщина Овідія

Читайте также:
  1. I. Організація студентів до практичного заняття
  2. I. Організація студентів до практичного заняття
  3. II. Практичне завдання.
  4. II. Практичне завдання.
  5. V. Зміст теми заняття.
  6. V. Зміст теми попереднього заняття.
  7. VI. Підготовка процесуальних документів до практичного заняття – до 5 балів за кожний документ
  8. VII. Матеріали методичного забезпечення заняття .
  9. VІІ. Матеріали методичного забезпечення заняття
  10. VІІ.3. Матеріали контролю для заключного етапу заняття.
  11. АНАЛІЗ ВІДВІДАНОГО ЗАНЯТТЯ
  12. Анулювання свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю

 

Творча спадщина Овідія

Мета: звернутися до специфіки художньої творчості Овідія, визначити її головні особливості та внесок автора в історико-культурний розвиток.

План заняття:

1. Овідій як продовжувач традицій Тібулла і Проперція.

2. Своєрідність любовних елегій Овідія. Умовно-поетичний образ Корінни. Іронія і елементи пародії в елегіях Овідія.

3. Жартівливо-дидактичні поеми Овідія «Наука кохання» та «Ліки від любові». Багатство психологічного досвіду. Гуманізм в зображенні і оцінці почуттів.

4. «Метаморфози» як головний твір Овідія. Філософський задум поеми. Своєрідність композиції. Жанрова своєрідність внутріжанрових утворень. Тема кохання й її варіації в поемі. Історико-культурне значення поеми.

ЛІТЕРАТУРА

· Овідій. Зібрання творів. Будь-яке видання

 

1. Анпеткова-Шарова Г. Г. Античная література: учеб. пособие для студ. філол.. фак.. высш. учеб. заведений / Г. Г. Анпеткова-Шарова, В. С. Дуров: [под ред. В. С. Дурова]. 2-е узд., исп. – М.: Академия, 2005. – 480 с.

2. Антична література / В. М. Миронова (кер.авт.кол), О. Г. Михайлова, І. П. Мегела та ін.: навч. посібник. – К.: Либідь, 2005. – 488 с.

3. Антична література. Греція. Рим. Хрестоматія / упор. Т. В. Михед, Ю. В. Якубина. – К.: Центр навч. літератури, 2006. – 952 с.

4. Античная литература. Рим: Антология / [сост.: Н. А. Федоров, В.И.Мирошенкова]. – 3-е изд. – М.: Высш. шк., 2009. – 720 с.

5. Античная поэзия / [сост. Т.А. Мирошниченко]. – Ростов н/Д: Феникс, 1997. – 576 с.

6. Гаспаров М.Л. Овидий в изгнании // Гаспаров М.Л. Об античной поэзии. – СПб.: Азбука, 2000. – С. 191-246.

7. Гиленсон Б. А. История античной литературы: учеб. пособ. для сстудентов филологических фак. пед. вузов: в 2-х кн.. – Кн. 2. Древний Рим. – 2-е изд. / Б. А. Гиленсон. – М.: Флинта: Наука, 2002. – 416 с.

8. Із давньоримської літератури. Квінт Горацій Флакк. Публій Овідій Назон. Публій Вергілій Марон // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 1998. – № 10. – С. 28-34.

9. Пащенко В. І., Пащенко Н. І. Антична література / В. І. Пащенко, Н. І. Пащенко. – К.: Либідь, 2008. – 718 с.

10. Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: від античності до початку ХІХ ст..: іст.-естет. нарис / Б. Б. Шалагінов. – К.: КМ Академія, 2004. – 360 с.


Практичне заняття № 6

Публій Вергілій Марон

Мета: сформувати систему уявлень про творчій спадок видатного римського поета, проаналізувати тематику, проблематику, художні особливості, систему образів поетичних збірок та поеми «Енеїда»

 

План заняття:

1. Життєвий та творчий шлях Вергілія.

2. “Буколіки”: мотиви пастушачих пісень, жанрові і композиційні форми.

3. “Георгіки”: жанрова схема, поетичні теми, функції ліричних відступів.

4. “Енеїда”. Міфологічна концепція поеми. Образи головних героїв.

5. Традиції Гомера, художня досконалість “Енеїди”.

ЛІТЕРАТУРА

· Вергілій. «Буколіки», «Георгіки». «Енеїда». Будь-яке видання

1. Анпеткова-Шарова Г. Г. Античная література: учеб. пособие для студ. філол.. фак.. высш. учеб. заведений / Г. Г. Анпеткова-Шарова, В. С. Дуров: [под ред. В. С. Дурова]. 2-е узд., исп. – М.: Академия, 2005. – 480 с.

2. Антична література / В. М. Миронова (кер.авт.кол), О. Г. Михайлова, І. П. Мегела та ін.: навч. посібник. – К.: Либідь, 2005. – 488 с.

3. Антична література. Греція. Рим. Хрестоматія / упор. Т. В. Михед, Ю. В. Якубина. – К.: Центр навч. літератури, 2006. – 952 с.

4. Античная литература. Рим: Антология / [сост.: Н. А. Федоров, В.И.Мирошенкова]. – 3-е изд. – М.: Высш. шк., 2009. – 720 с.

5. Гиленсон Б. А. История античной литературы: учеб. пособ. для сстудентов филологических фак. пед. вузов: в 2-х кн.. – Кн. 2. Древний Рим. – 2-е изд. / Б. А. Гиленсон. – М.: Флинта: Наука, 2002. – 416 с.

6. Дуров В.С. История римской литературы / В. С. Дуров. - СПб, 2000. – 613 с.

7. Корж Н. Г.,Луцька Ф. Й. Із скарбниці античної мудрості: словник / Н. Г. Корж, Ф. Й. Луцька. – 2-е вид. доповн. і перероб. – К.: Вища шк., 1994. – 351с.

8. Панченко В.І. Культура Стародавнього Риму: Р. VІ // Історія світової культури: навч. посібник/ [кер. авт. кол. Л.Т. Левчук]. – К.:Либідь, 1999. – С. 139–185.

9. Пащенко В. І., Пащенко Н. І. Антична література / В. І. Пащенко, Н. І. Пащенко. – К.: Либідь, 2008. – 718 с.

10. Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: від античності до початку ХІХ ст..: іст.-естет. нарис / Б. Б. Шалагінов. – К.: КМ Академія, 2004. – 360 с.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)