АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ЕКЗАМЕНУ

Читайте также:
  1. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЕКЗАМЕНУ
  2. Варіанти питань до модульної контрольної роботи
  3. Варіанти питань до модульної контрольної роботи
  4. Варіанти питань до модульної роботи
  5. ВИВЧЕННЯ ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
  6. ВИВЧЕННЯ ПИТАНЬ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
  7. Види інструкцій з питань охорони праці та їх розробка.
  8. Види навчання з питань охорони праці. Організація навчання.
  9. Відомчий, регіональний і громадський контроль з питань охорони праці на підприємстві.
  10. З БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЩОДО ТИМЧАСОВОГО ПЕРЕБУВАННЯ: ВАМ ДОПОМОЖУТЬ РЕГІОНАЛЬНІ ШТАБИ
  11. Завдання та функції Державного департаменту України з питань виконання покарань.
  12. Загальні положення про Державну комісію з питань ТЄБ та НС

1. Антична література: хронологія, естетична неповторність, періодизація

2. Духовні цінності античної літератури. Ідеал людини.

3. Поняття про міф. Особливості міфологічного мислення

4. Періоди розвитку давньогрецької міфології

5. Міф як уособлення первісного синкретизму

6. Героїчні міфи: етапи героїзму

7. Анімізм як риса міфологічної свідомості

8. Антропоморфізм як риса міфологічної свідомості

9. Фетишизм як риса міфологічної свідомості

10. Відображення матріархату в міфології доолімпійського періоду

11. Відображення патріархальних відносин в олімпійській міфології

12. Поняття про епос. Своєрідність епічної фабули та епічного героя

13. Героїчний епос Давньої Греції: шляхи виникнення, форми побутування, ідейний зміст

14. Принципи епічної характеристики героїв в поемі Гомера «Іліада»

15. «Антипсихологізм» Гомера: сутність, ознаки, форми вияву

16. Естетична основа поем Гомера і родовий світ

17. Стильові особливості поем Гомера

18. Казковий і побутовий елементи в поемі Гомера «Одіссея»

19. Давньогрецька лірика: походження, версифікація, класифікація

20. Жанрові ознаки давньогрецької елегії

21. Жанрові ознаки ямбічної лірики

22. Характер ліричного героя в поезії Архілоха

23. Сольна меліка: походження, жанрові особливості, представники

24. Творчість Сапфо: жанри, поетика, стиль

25. Поезія Анакреонта: способи відображення авторського світогляду

26. Жанрові ознаки хорової меліки

27. Походження грецької трагедії та її структура

28. Есхіл як «батько трагедії»: естетичні особливості драми

29. Ідейний зміст трилогії Есхіла «Орестея»

30. Художні новаторства драматургії Софокла

31. Філософсько-психологічна трагедія Евріпіда

32. Походження комедії: значення елементів фольклорної обрядовості

33. Комедії Арістофана: тематика, структура, засоби комічного

34. Специфіка відображення авторського світогляду в комедіях Арістофана

35. Фарс і травестія в комедіях Арістофана

36. Соціально-культурні та історичні передумови формування літератури Давнього Риму

37. Періодизація літератури Давнього Риму

38. Жанрові характеристики комедії раннього римського еллінізму

39. Любовна елегія Катулла: ліричний герой, засоби психологізму, стиль

40. Література доби Августа: умови розвитку та значення державної ідеології

41. «Буколіки» Вергілія як зразок пасторальної поезії

42. Поема Вергілія «Енеїда»: історія створення, політичний зміст

43. Сюжет і композиція поеми Вергілія «Енеїда». Проблема наслідування. Вергілій і Гомер

44. Образ Енея як обґрунтування римської доблесті. Розуміння історії і трактування людської долі в поемі Вергілія «Енеїда»

45. Жанрове розмаїття творчості Горація

46. Оди Горація: ідейно-політичний зміст, стильові особливості

47. Поетика «Послань» Горація

48. Основні теми поезії Горація. Втілення філософії «золотої середини»

49. «Скорботні елегії» Овідія: історія створення, провідні мотиви

50. «Наука кохання» Овідія: своєрідність жанру та засоби психологізму

51. Етичний і філософський зміст роману Апулея «Золотий віслюк»

52. Значення фольклорних та міфологічних елементів в романі Апулея «Золотий віслюк»

 

 


* Письмове виконання завдань є обов’язковим для усіх студентів. Перевірка відбувається безпосередньо на семінарі або під час модульного контролю. В разі пропуску студентом заняття з поважної причини виконане завдання є формою відпрацювання пропущеного семінару. Термін складання завдання – 1 тиждень від дня проведення семінару.

[1] Кінцевий термін складання індивідуального завдання – 11 травня 2015 р.

[2] Завдання вважається успішно виконаним (на 10 балів) за умови обов`язкового підтвердження власних думок текстом художнього твору – розглядом конкретних епізодів, аналізом характерів персонажів, увагою до деталі.

 

Під час аналізу твору слід звернути увагу на такі аспекти:

  1. Сутність трагедійного конфлікту
  2. Характер трансформації міфологічного матеріалу в сюжеті твору
  3. Співвідношення фатуму (Долі) та особистої волі героїв
  4. Втілення античного гуманізму та антропоцентризму
  5. Реалізація мотиву трагічної провини
  6. Засоби створення атмосфери трагічного напруження
  7. Засоби психологізму та способи відтворення людської поведінки
  8. Способи вираження авторського світогляду

 

Друге завдання має на меті розвивати у студентів необхідні вміння аналізу та узагальнення наукових концепцій. Пропонується сформулювати тези наукової статті або монографії. Під час виконання другого завдання студент має ознайомитися із запропонованим дослідженням, осмислити прочитане та представити його зміст у вигляді власних коротких тверджень, котрі мають узагальнити науковий матеріал.

Третє завдання передбачає уважну роботу з художнім текстом – слід скласти питання за сюжетом запропонованого твору. Питання мають стосуватися сюжетних колізій, персонажів та їх оточення. При формулюванні питань слід використовувати цитати з тексту на упізнання героя, місця дії та ін.

Максимальна оцінка за виконання першого завдання – 10 б., другого – 5 б., третього – 5 б.

 

[3] У перекладі російською мовою комедія має назву «Брюзга».


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)