|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ. З курсу «Актуальні проблеми сучасної української літератури»З курсу «Актуальні проблеми сучасної української літератури» 1.Тенденція розвитку української літератури наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. 2. Проблема термінології. Проблема « пост». Постмодерн і постмодернізм. 3.Типи дискурсів у сучасній українській літературі (модерний, неомодерний, заповідально-селянський, постмодерний). 4.Особливості українського постмодернізму, його спрямування проти негативних явищ в українській культурі та політиці. 5.Літературні угрупування та об’єднання, їх лідери. 6. Юрій Андрухович. Збірки « Небо і площі», « Передмістя», « Екзотичні птахи і рослини», « Пісні для мертвого півня». Цикли « Листи в Україну», « Індія». Проза Ю.Андруховича. 7. Значення творчості Ю.Андруховича в сучасному літературному процесі. 8. Олександр Ірванець. Поетична збірка « Любіть!..». Проза О.Ірванця. 9. Мовна палітра прози Олександра Ірванця та Юрія Андруховича. 10. Особливості постмодерністських текстів Олександра Ірванця, Юрія Андруховича. 11.Віктор Неборак.Збірки поезій « Бурштиновий час», « Літаюча голова», « Аlter Ego», творче кредо письменника. Два есеї. « Мова і поетичне покоління (міркування дилетанта)». 12.Василь Герасим’юк. Міфологічна складова поезії. Особливості збірки «Поет у повітрі». 13. Проблематика поезії Сергія Жадана. 14.П.Загребельний. Роман «Брухт», романна повість «Гола душа». 15.Пародоксальність як змісто і формотворчий чинник творів П.Загребельного («Брухт», «Гола душа»). 16.Жанр фентезі як багатоаспектне явище сучасного літературного процесу. Характерні риси жанру фентезі. 17.Жанрово-стильові особливості фентезі прози Г. Штоня. Біблійні мотиви фентезі у збірці Г. Штоня « Пообіч часу». 18.Нові форми та засоби втілення фентезі в прозописьмі Г. Пагутяк. 19. Сучасна українська драма: мотиви та поетика. 20. Загальні тенденції розвитку сучасної української драми. 21.Провідні літературні журнали («Вітчизна», «Київ», «Дніпро», «Березіль», «Дзвін»). 22.Проза Валерія Шевчука як чинник національної культури:риси європеїзму в творчості письменника. 23.Фантастично-історичні твори Валерія Шевчука. 24.Поєднання української традиції середньовіччя та рис бароко в творчості письменника. 25.Проза Валерія Шевчука в координатах світової літератури. 26.Місце урбаністичної прози в сучасному літературному процесі. Місто як дискурс в українській прозі. 30.Митець і місто в романі С.Процюка «Жертвопринесення»: 31.Тема «втраченого покоління» в романі А.Дністрового «Місто уповільненої дії». 32.Тема «втраченого покоління» у світовій літературі ХХ століття. 33.Особливості прози Сергія Жадана. 34.Особливості жіночого письма в українській літературі кінця ХХ – початку ХХІ століття. 35.Оксана Забужко. Роман «Польові дослідження з українського сексу». Збірка прози «Сестро, сестро». Особливості мови творів. 36.Ірен Роздобудько. Роман «Гудзик»: особливості сюжетних колізій. 37. Любов Пономаренко. Книга прози «Тільки світу: Повісті. Оповідання»: риси імпресіонізму в новелах та оповіданнях Любові Пономаренко.
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Агеєва В. Жіночий простір: Феміністичний дискурс українського модернізму: Монографія. – К.: Факт, 2003. – 320 с. 2. Агеєва В.П.Про книгу Галини Пагутяк «Потрапити в сад» / В.П.Агеєва // Слово і час. – 1990. – №3. – С. 74 – 76. 3. Агєєва В. Координати урбаністичного простору // Кур’єр Кривбасу. – 2006. – №198. – С.241 – 247. 4. Андрухович Ю. Оповідач історій: Про Валерія Шевчука і його роль у становленні Андруховича як письменника // Кур’єр Кривбасу. – 1999. – № 116. 5. Бербенець Л.Текст-пастиш у творчості Юрія Андруховича // СІЧ. – 2007. – № 2. 6. Берегуляк А. Магічний реалізм та літературний міф – зцілення чи панацея у постколоніальному тексті? // Сучасність. – 1993. – № 3. 7. Білоцерківець Н. Література на роздоріжжі / Критика. – 1997. - № 1. 8. Бойчук Б. «Перелом» Юрія Андруховича // Кур’єр Кривбасу. – 2003. – № 169. 9. Боронь О. «Філологічна» проза Степана Процюка // Слово і час. – 2002. – № 5. – С.59-61. 10. Гаврилів Т. Карнавал, постмодерн і література; Топографія сучасної української прози // Т.Гаврилів. Знаки часу: Спроби прочитання. – Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2001. 11. Голобородько Я. Елізіум. Інкорпорація стратогем. – Харків: Фоліо, 2009. – 187 с. 12. Голобородько Я. Онтологічна проза Григорія Штоня (про романну збірку «Пообіч часу») / Я.Голобородько // Слово і час. – 2005. – №12. – С.17-21. 13. Губайловский В. Обоснование счастья. О природе фэнтези и первооткрывателе жанра / Губайловский В. // Новый мир. – 2002. – №3. – С.174 –185. 14. Гундорова Т. «Бу-Ба-Бу», карнавал і кіч // – К.: Критика, 2000. – Ч. 7 – 8. 15. Гундорова Т. Післячорнобильська бібліотека. Український літературний постмодерн. – К.: Критика, 2005. – 263 с. 16. Даниленко В. Попоління національної депресії / Іменник: Антологія дев’яностих. – К.: Смолоскип, 1997. 17. Дністровий А. Місто уповільненої дії: Роман. – К.: Факт. – 2003. – 320 с. 18. Євхан Н. Фольклорно-міфологічні моделі у прозі Валерія шевчука (типологічний аспект) // СІЧ. – 2000. – № 5. 19. Жулинський М. …І метафори реального життя. Розмова з В.Шевчуком // Наближення. Літературні діалоги. – К.: Дніпро. – 1986. – 227 с. 20. Жулинський М. На шляху в європейський простір // Слово і час. – 2001. – № 1. – С. 4 – 6. 21. Забужко О. Хроніки від Фортінбраса. – К.: Акцент. – 1999. – С. 160. 22. Загребельний П. Український шлях // Українська культура. – 2004. – № 1. – С. 8 – 11. 23. Загребельний П.А. Брухт: Роман; Гола душа: Повість. – Харків: Фоліо. – 2003. – 399 с. 24. Зборовська Н. Жіноче письмо на порубіжні віків (Леся Українка, Оксана Забужко) // Слово і час. –2004. – № 2. – С. 32 – 38. 25. Зборовська Н. Завершення епохи, або українська літературна ситуація 1980 – 90-х рр. //Кур’єр Кривбасу. – 1996. – № 61/62. 26. Зборовська Н. Код української літератури: Прект психоісторії новітньої української літератури. Монографія. К.: Академвидав, 2006. – 504 с. 27. Ірванець О. Весна патріарха // Бу-Ба-Бу: Вибрані твори. Л., – 2007. 28. Карвацький В. Роман Іваничук долає перевал // Кур’єр Кривбасу. – 2004. – №179/181. – С.242 – 248. 29. Ковалевськмй О. Ліни Костенко: філософія бунту й «філософія серця». Монографія. – Харків: Прапор, 2001. – 176 с. 30. Корнієнко Н. М. Самосвідомість: гра в театр на межі тисячоліть: соціологічний портрет сучасника. – К.: Час, 2003. 31. Лапко С. Просвітительство уповільненої дії // Березіль. – 2004 – №5. – С.182 – 184. 32. Медвідь В. Поєднав традиційну оповідь з модерном… Літературна полеміка // Літ.Україна. – 1997. – 30 січня. 33. Мельник Н. Проникнення в іншу реальність (українська магічна новела наприкінці ХХ ст.) / Н.Мельник // Слово і час. – 1998. – №11. – С.46-51. 34. Нямцу А.Е. Поэтика современной фантастики. Часть 1 / А.Е.Нямцу. – Черновцы: «Рута», 2002. – 240с. 35. Нямцу А.Е. Современная фантастика (проблемы теории): [Учебное пособие] / А.Е.Нямцу. – Черновцы: «Рута», 2004. – 80 с. 36. Нямцу А.Е. Фантастические парадоксы человеческого мира / А.Е.Нямцу. – Черновцы: Рута, 1998. – 120 с. 37. Нямцу А.Є. Загальнокультурна традиція у світовій літературі / А.Є.Нямцу. – Чернівці: Рута, 1997. – 223 с. 38. Ожигова О. В. Стилізація усно-розмовної мови в текстах сучасної української драматургії: Дис.... доктора філологічних наук. – К., 2003. 39. Онищак Н. Ліна Костенко: спроба екзистенціального аналізу // Дзвін. – 1997. – № 9. – С.152–154. 40. Павличко С. Фемінізм. – К.: Основи, 2002. – С. 79. 41. Паламарчук Г. Отто фон Ф. на свій поїзд устиг // Кур’єр Кривбасу. – 1997. – № 83/84. 42. Пахльовська О. Україна: шлях до Європи… через Константинополь. Ст. ІІ // Сучасність. – 1994. – № 2. 43. Покальчук Ю. Погляд в історію // Вітчизна. – 1979. – №10. – С.199-202. 44. Процюк С. Жертвопринесення. Роман // Кур’єр Кривбасу. – 2003. – № 160 –161; 45. Слюсар Н. О. Структурно-функціональні особливості драматургічних текстів: Дис.... кандидата філологічних наук. – Дніпропетровськ, 2004. 46. Сулима М. Роман-учта: Про роман Ю.Андруховича «Московіада» // СІЧ. – 1993. – № 10. 47. Тарнашинська Л. Художня галактика Валерія Шевчука: Постать сучасного українського письменника на тлі західноєвропейської літератури. – К.: Видавництво імені Олени Теліги, 2001. – 224 с. 48. Тарнашинська Н. Бути митцем, а не його тінню. Розмова з В.Шевчуком // Всесвіт. – 1995. – № 7. 49. Терлецький В. Нотатки до прози Степана Процюка // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – № 142. – С. 177 – 183; 50. Український театр XX століття / Упор. Н. Корнієнко. – К., 2003. 51. Шаповал М. Новітня конфігурація української драми: путівник ілюзорного світу // Страйк ілюзій: Антологія сучасної української драматургії. – К.: Либідь, 2004. – С 9–12. 52. Шевчук В. Універсальна картина світу в творчості письменників українського Барокко // Україна. Наука і культура. – Випуск 28. – К.: Тов-во «Знання» України, 1994. 53. Шумило Н. Сучасні голоси минулого // Слово і час. – 1996. – № 8 – 9. С. 37 – 41.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.006 сек.) |