АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Письмі позначаються розділовими знаками, кожен з яких передає різну тривалість

Читайте также:
  1. V. РЕЖИМ РОБОТИ, ТРИВАЛІСТЬ РОБОЧОГО ЧАСУ ТА ВІДПОЧИНКУ
  2. ВПЛИВ РІЗНИХ ВИДІВ СТАБІЛІЗАЦІЇ НА ВИТРИВАЛІСТЬ ПАРОДОНТА ОПОРНИХ ЗУБІВ ПРИ МОСТОВИДНОМУ ПРОТЕЗУВАННІ
  3. Вступ, кожен розділ, висновки і список використаних джерел слід починати з нової сторінки; підрозділи продовжують сторінки безпосередньо після закінчення попереднього підрозділу.
  4. Дієприслівник передає додаткову дію по відношенню до основної, вираженої
  5. Е. Тривалість операції
  6. Кожен день повинен мати свою кульмінацію
  7. Кожен із названих структурно-мовних типів норм більшою або меншою мірою знайшов своє
  8. Кожен учасник повинен мати час для підготовки з теми виступу .
  9. Морозовитривалість рослин
  10. По шині адреси передається: число 2
  11. Словотворчими або граматичними ознаками, тобто не повторюються. А різноманітність – це

“мовчання” – зупинки у мовленні, початок і кінець якої має відповідну інтонаційну

“рамку”, створювану мелодією слів, що знаходяться перед паузою і після неї.

Культура слова – це мистецтво, оволодіти яким може той, хто зуміє органічно

Поєднати текст (матеріальне вираження думки) з почуттям, переданим ним, тобто оволодіє

Мовною системою, механізмом інтонування (мелодією, наголосом, темпом, паузами) та

Позамовними засобами увиразнення, підсилення емоційності: мімікою й жестом.

Чим емоційніша людина, тим багатшою буде її міміка; чим вільнішим і багатшим

Буде мовлення, тим точнішими будуть жести.

Ось кілька рекомендацій:

Пам’ятаючи, що людське обличчя, особливо очі, володіють винятковою

Виразністю, треба намагатися бачити слухача і стояти перед ним так, щоб і він бачив у

Доброму освітленні наше обличчя.

У всіх ситуаціях живого спілкування (навіть на сцені) треба залишатися

Природним, самим собою (або повністю перевтілитись у свого героя).

Жести, міміка мовця повинні мати ознаки його індивідуальності, а не бути

Запозиченими у популярного артиста, який користується успіхом.

Не варто, проте, і хизуватися індивідуальністю – не можна бути однаковим у

Різних ситуаціях спілкування, “культивувати” до самозамилування свою манеру говорити.

Мовлення повинно бути змістовним, яскравим і емоційним, але не варто

“нав’язувати” слухачеві власних емоцій від мовленого – їх треба викликати у слухача, тому,

Читаючи, треба бути щирим і природним. У цьому полягає й естетика спілкування.

Природні можливості людського голосу, його тембр, темп мовлення у

Поєднанні з мімікою і жестами творитимуть виразність мовлення, якщо будуть

Підпорядковуватися усвідомленій меті спілкування і якщо текстові мовлення цілком

Віритиме його інтерпретатор.

Надмірна жестикуляція, невиправдана міміка з’являються, коли мовлення

Бідне, неточне. А оскільки міміка й жести лише допомагають слову, то необхідно опанувати

Багатство мови – словникове, структурно_______-інтонаційне, акцентуаційне та ін.

Стриманість є ознакою вихованості, тому, прагнучи до високого рівня

Вихованості, треба остерігатися, щоб стриманість не перейшла у скованість, адже

Мистецтво живого мовлення потребує невимушеності у вираженні думки і почуттів.

Коли хочеш переконати слухача або читача у правдивості запропонованої

Теми, подбай, щоб: а) слово твоє було зрозумілим, б) тема була переконливо обґрунтована.

Необхідно тренувати слух, щоб тонко відчувати і чуже, і власне слово.

Тренувати варто також свої почуття, щоб уміти їх і стримувати і виявляти в рамках

Пристойності, етики. Це допоможе вправно володіти психологічними жестами.

Велике значення має наявність чи відсутність у мовця внутрішнього бачення тексту,

Що контролює інтонацію й емоції, які диктують міміку і жести.

Отже, усі комунікативні якісні ознаки мовлення тісно пов’язані між собою,


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)