АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

МЕТОДИКА «НАМАЛЮЄМО СВІЙ ХАРАКТЕР»

Читайте также:
  1. VIII. Методика экспресс-диагностики педагогической направленности учителя (Ю.А. Кореляков, 1997)
  2. Анатомо-физиологические особенности кожи, подкожной клетчатки, лимфатических узлов. Методика обследования. Семиотика.
  3. Анатомо-физиологические особенности органов дыхания у детей. Методика обследования. Семиотика.
  4. Анатомо-физиологические особенности органов кровообращения. Методика обследования. Семиотика.
  5. Анатомо-физиологические особенности органов пищеварения у детей. Методика обследования. Семиотика.
  6. Анатомо-физиологические особенности печени, желчного пузыря и селезенки у детей. Методика обследования. Семиотика.
  7. Анаэробная выносливость и методика ее направленного развития
  8. Аннотация и методика проведения лабораторных работ
  9. Аннотация и методика проведения лабораторных работ.
  10. Аэробная выносливость и методика ее направленного развития
  11. Безнапорные дорожные трубы . Основные схемы протекания воды при уклоне дна ik. Условия подтопления . Методика расчёта Косогорные трубы(стр276,257(пгр),293)
  12. Быстрота движений и методика ее направленного развития

Ви, мабуть, звернули увагу, що останнім часом ми всі частіше ста­ли звертатись до екстрасенсів, магів і чаклунів. Запитання одне -чого нам чекати від самих себе, від власного характеру, організму? Які ми? Спробуємо самостійно відповісти на це запитання, а для цього візьмемо в руки фломастер або олівець і на декілька хвилин дамо


 

волю своїй фантазії, заповнивши 12 запропонованих квадратів, до­повнюючи зображення на свій розсуд. І лише потім звернімося до запропонованого коментарю.





 


 




 


 
 


Аналіз

1. У першому квадраті ви змалювали своє дійсне відношення до себе і уявлення про себе. Якщо ви намалювали усміхнене або кумедне личко, фігурку, то це свідчить про хороше почут-



тя гумору, дипломатичність і миролюбивість натури. Гротескна карикатура - ознака неуважності, замкнутості. Сонце озна­чає, що ви часто на себе берете роль лідера. Квітка - ознака жіночості, ви приділяєте багато уваги своїй зовнішності і своє­му оточенню. Око означає, що ви володієте гордим і недовірли­вим норовом, прагнете керувати формуванням своїх взаємо­стосунків з людьми і свідомо будуєте своє життя.

2. Другий квадрат. Якщо ви намалювали щось таке, що виходить
за межі внутрішнього квадрату, то ви маєте бентежний харак­
тер і сиднем вас не назвеш. І навпаки, одинокий будиночок або
символ домівки - ознака того, що ви сумуєте за домашнім теп­
лом. Якщо ваш малюнок розташований у внутрішньому квад­
раті і поза ним, то в такому випадку ваші інтереси у правильній
пропорції діляться між родиною і навколишнім світом.

3. Якщо ви намалювали стрілу, що летить до певної цілі, тобто у
мішень, то у вас розвинуте самолюбство і ви здатні напорис­
то працювати для досягнення своєї мети. Якщо ви доповнили
малюнок іншими лініями або стрілами, то ви честолюбиві,
але не впевнені у своїй меті. Якщо ви намалювали щось інше,
не схоже на символи стріли і мішені, то в такому випадку, мож­
ливо, ви некерована, бунтівна людина.

4. Найчастіше в цьому квадраті розташовують множину фігурок
або малюнків. Велика кількість малюнків означає, що у вас ба­
гато друзів. Якщо ви провели лише одну лінію, то ви насамперед
таємнича, стримана, замкнута людина. Якщо ви намалювали цег­
лину, то ви схильні до меланхолії і вередування, дивакуваті.

5. Якщо ви використали малюнок, намалювавши якийсь замкну­
тий простір, ліхтарний стовп, шию тварини і так далі, то ви веде­
те гармонійне, здорове, регулярне статеве життя. Якщо ви зали­
шили незаповненим простір між двома вертикальними лініями,
а малюнок, подібний до наведеного прикладу, змістили або спот­
ворили до невпізнання, то це свідчить про вашу сором'язливість,
зайву скромність-у питаннях статі; ви взагалі неохоче займає­
тесь питаннями статі, в усякому разі, не любите про це говорити.
Якщо дві вертикальні лінії навели вас на думку про стовбур де­
рева, то статеве життя ви поєднуєте зі шлюбом. Якщо ж на де­
реві ви намалювали плоди, то ви дуже любите дітей.

6. Якщо ви підкорюєтесь малюнку, то це означає, що ви маєте
рідкісну здатність швидко і легко схиляти на свій бік чужих


людей. Якщо ви не сприймаєте малюнок і, наприклад, у вас вийшов незграбний геометричний візерунок, то ви залишає­тесь поза компанією, у ваших відносинах з оточенням перева­жає прагнення до влади, диктату; ви дуже ревниві.

7. Якщо ви намалювали щось над розміщеною хвилястою лінією,
то ви себе почуваєте впевнено, у безпеці. Якщо навпаки, то
ви мало вірите у свої сили. Намалювавши потопаючий або
тонучий предмет, ви показали, що вас турбує ваше майбутнє.
Якщо ж ви намалювали ланцюжок, або який-небудь лінійний
орнамент, то ви, без сумніву, здатні завзято працювати, дуже
свідомі і зрідка припускаєтесь помилок.

8. Те, що ви намалювали в пустому квадраті, означає коло ва­
ших інтересів. Якщо ви залишили квадрат пустим, то, ймові­
рно, вам сумно жити і тому не зашкодить підшукати собі яке-
небудь хобі.

9. Якщо ви підкорилися малюнку, доповнивши його квадратами
або іншими геометричними фігурами так, що зробився си­
метричний візерунок, то ви дисципліновані і вмієте організо­
вано працювати в колективі. Якщо ви заштрихували квадра­
тик чорного кольору і у вас вийшла картина з кривими лінія­
ми, не симетрична і не подібна на правильну геометричну
побудову, то це говорить про те, що ви несхильні визнавати
авторитети, вперті і наполегливі.

 

10. Якщо ви просто замкнули кільце, то ви постійно потребуєте
захисту і підтримки, волієте нічого не вирішувати самі. Крім,
того, на вас мають великий вплив уявлення, прищеплені з ди­
тинства. Якщо ви не замкнули кільце, то ви незалежна люди­
на, яка має в своєму житті певні цілі. Якщо ж ви намалювали
людське вухо, то у вас прихований характер. Якщо малюнок
навів вас на думку про ручку чашки, то ви маєте розвинуте
батьківське або материнське почуття.

11. Якщо ви сприймаєте малюнок як елемент якоїсь настільної
гри, то це вказує на наявність у вашому характері духу зма­
гання, деякої напористості. Жінки часто домальовують при­
ведену схему до квадрата або зображають який-небудь сим­
вол будинку. Це зазвичай свідчить про їхню хазяйновитість.

12. Розміщені на малюнку крапки збуджують у людей фантазію.
Якщо ви використали ці крапки як складову частину картин­
ки (мурашки, хвіст зайця, зерна, які клюють пташки і т.д.), то


це показує, що у вас відповідна уява. Якщо ви затушували крапки і з'єднали їх у коло, то це вказує на логічне мислення і практичний склад розуму.

Завдання №21

«Організація праці керівника за критеріями важливості і терміновості»

Менеджеру часто доводиться працювати з великим напруженням. Багато керівників перевантажені від того, що обсяг роботи, яку їм необхідно виконати, занадто великий *.

Основною причиною перевантаженості керівника є почасти не­ефективність використання робочого часу в умовах, коли необхідно одночасно виконувати багато справ.

Для оптимізації робочого часу менеджера можна організувати працю за наступними принципами:

• принцип американського вченого Парето, згідно з яким кон­
центрація зусиль менеджера на життєво важливих справах прак­
тично повністю визначає кінцевий результат;

• принцип колишнього президента США Ейзенхауера: визначення
пріоритетів на основі важливості та терміновості. Ейзенхауер,
ділячи завдання за їх важливістю і терміновістю, прийшов до
так званих завдань А, В, С (див. рис. 59).

А-завдання: дуже важливі і термінові, виконувати які потрібно

негайно; В-завдання: важливі, але нетермінові; необхідно визначити, в

які терміни їх виконати; С-завдання: менш важливі, але термінові, вирішення яких слід

делегувати підлеглим.

Справи, які не є ні важливими, ні терміновими, не повинні відво­лікати уваги керівника, у якого і так безліч невідкладних справ і стіл захаращений паперами. Інколи це вимагає певного ризику, але такі справи слід відразу викидати в кошик для паперів.

* Умову завдання взято із книги: Уткин 3. А. Сборник ситуационньїх задач, деловьіх и психологических игр, тестов по курсам «Менеджмент», «Маркетинг»: Учебное пособие. - М.: Финансьі и статистика, 1996. - 64 с.


В-завдання


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)