|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Критерій Вальда
a = max(min aij) шукаємо в кожному РЯДКУ мінімальний елемент. Серед них шукаємо максимальний
Верхня ціна гри: мінмакс – шукаємо в кожному РЯДКУ мінімальний елемент. Серед них шукаємо максимальний Нижня ціна гри: максмін - шукаємо в кожному СТОВЦІ максимальний елемент. Серед них шукаємо мінімальний Нехай гравець А вибрав стратегію Ai, тоді у найгіршому разі він отримає виграш, що дорівнює min aij, тобто навіть тоді, якщо гравець В і знав би стратегію гравця А. Передбачаючи таку можливість, гравець А має вибрати таку стратегію, щоб максимізувати свій мінімальний виграш, тобто Гравець В, який програє суми у розмірі елементів платіжної матриці, навпаки має вибрати стратегію, що мінімізує його максимально можливий програш за всіма варіантами дій гравця А. Стратегія гравця В позначається через і називається мінімаксною, а величина його програшу — верхньою ціною гри, тобто Стратегія гравця А називається максимінною, а величина гарантованого виграшу цього гравця називається нижньою ціною гри. Стратегія гравця В називається мінімаксною, а величина його програшу— верхньою ціною гри
Кондорсе: Будуємо матрицю (можна трикутну, бо по іншу сторону буде кількість виборців – число), шукаємо найбільшу суму по рядках. Якщо одинаково, то дивимося хто кращий особисто
Симплекс- метод
http://math.semestr.ru/simplex/simplex.php Cтрогого порядку – рефлективність, анти симетричність, транзитивність. Композиція: Множення матриць http://ua.onlinemschool.com/math/assistance/matrix/multiply/ Або 1 0 дає 0, решта 1
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |